30 Kasım 2014 Pazar

MY LOVELY GIRL




Evet bir dizinin daha sonuna geldik.
Ne anlatıyordu?
  Dizimiz sevgilisini bir kazada kaybeden bir adamla başlıyor. Onun yaşadığı travmaları anlatırken işin içine ölen sevgilisinin kız kardeşi giriyor. Kızımız yetenekli ve iyi bir söz yazarı. Ablası öldüğü için oda zor zamanlar yaşıyor ve bu iki yaralı insan mistik sebeplerle karşılaşıyor. Bakalım birbirlerinin yaralarını sarabilecekler mi? İzleyip görün bence spoiler vermeyeyim :)
Nasıldı peki ?
  Kısa zaman önce bitirdim. Sıcağı sıcağına da yazmak istedim. Şimdik şöyle oluyor, dizimiz güzeldi.
Biraz fantastik ögeler, bol bol dram ve romantizm, azıcık da komedi barındırıyor. Rain' i uzun zamandır izlememiştim. Bu adamın oyunculuğunu seviyorum. Bir kere iyi ağlıyor.  Ağlarken gerçekmiş hissi vermeyen aktörlerin oyunculuğu bence biraz daha gelişmeli. Birde çok tatlı gülüyor. Bu adamın tüm eylemlerini seviyorum sanırım :)
  Diğer oyunculara gelirsek ilk kez The Heirs'te izlediğim Kristal de fena oyuncu değil. Bu dizi içinse onu bazı sahnelerde fazla donuk buldum. Heirs'te ki rolü ona daha çok yakışıyordu sanki. Ağlaması da Rain kadar iyi olmasa da fena sayılmaz :) (En birinci Rainnn :D)
 Gelelim ikinci erkek oyuncumuza... Normalde Infınıte dinlerim ama üyelerin simalarını da isimlerini de bilmiyorum. Meğer 2. adamımız  İnfınıte üyelerinden "L" miş. Oyunculuğu fena değildi. Çocuğun sevimli de bir yüzü var.
  Bu dizide bahsetmem gereken bir çok dizide gördüğüm bir yan karakter var. Tatlı mı tatlı bir adam. Bu adamın başrol olduğu bir diziyi izlemek isterim gerçekten. Bu adam kim mi?
  İşte buu, tadamm...


  Ona da hayatta başarılar dileyip ostlara geçiyorum.
  Dizimizin ostları güzeldi. Ben hafif tınılı şarkıları sevdiğim için sanırım Kristal ve G. Brown' un söylediği şarkıları çok beğendim. Gerçi şimdi dinliyorum da "Only you" da güzelmiş.

   Bakınız mesela bu


Ya da şu



 Diğer ostlarıda güzel dinlerseniz pişman olmazsınız bence :) Bu arada Rain' in de bir şarkı söyleyeceğini ummuştum. Söylememiş, ne yazık ki.

 Son olarak dizinin sonundan bahsetmek istiyorum. Beni tatmin etmeyen tek yeri sanırım. Şu Kore dizilerinde sonlarının havada asılı kalmasından hiç hoşlanmıyorum. Bu dizide de aynı olmuş.inşallah daha güzel sonlar hazırlarlar diğer diziler için. Kısacası dizinin sonunu saymazsak, izleyin pişman olmazsınız :)


4 yorum:

  1. hemmm bakayım bi. :) kore dizilerinden gumiho, secret garden da güzeel :)

    YanıtlaSil
  2. Evet o dizileri de izlemiştim ve çok sevmiştim :) Bu diziden önce sana "İt's okey That's love" dizisini öneririm. Hem konusu da farklı :)

    YanıtlaSil
  3. Vuhuu şu an its ok , its love izliyorum bitsin hemen başlıyayım :)
    Sonlar hepsinde aynı olunca artık alıştım yadırgamıyorum :) Duygusu aşkı yoğun olsun dizide biri için bi uğraş çaba olsun yeter :)))

    YanıtlaSil
  4. bende alıştım ama hala beğendiğim diziler öyle havada kalınca "ne oldu şimdi, ne biçim son bu beaa" demekten kendimi alamıyorum :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...