8 Aralık 2014 Pazartesi

EĞLENCELİ BİR ROMANTİK KOMEDİ; KHOOBSURAT


  Hint filmi izler misiniz bayanlar, baylar? Ben bayılırım. Bollywood sinemasını, çok eğlenceli ve samimi buluyorum. Ayrıca Hintce' de bulunan birçok kelimenin Türkçe ile benzerlik göstermesi filmleri daha da cana yakın bulmama sebep oluyor.Eğer bu zamana kadar hiç Hint filmi izlemediyseniz, bir göz atın derim. Bence ilginizi çekebilir :)
 Şimdi gelelim filmimize. Uzun zamandır alt yazısını beklediğim filmi sonunda izleyebildim ve koştum bloguma. Yazayım da rahatlayayım. Tanıtıma önce fragmanla başlayalım.


 Fragmandan çıkarım yapmışsınızdır gerçi ama yinede kısaca anlatayım. Başrol kızımız başarılı, sakar, olabildiğince rahat bir fizyoterapist.Bir gün yolu Hint kralını iyileştirmek için büyük bir saraya düşer. Sarayda geçmiş yıllarda yaşanan talihsiz bir olaydan ötürü kasvetli bir hava hakimdir. Bilirsiniz kraliyet ailesi her zaman askeri bir disiplin altındadır ama kızımız bu yaşam tarzını yavaş yavaş kırar.Tabi bir yandan da sarayda yaşayan prensimize aşık olur. Hisler prensimizden de karşılık bulmaya başlar fakat bir sorun vardır; prens nişanlıdır ve soylu kraliyet ailesi, rahat fizyoterapistimizi kabul edebilecek midir?

 İşte bu konu, romantik komedilere özgü tatlılıkla işlenmiş. İnsan izlerken "Vay be ne aşkmış" demiyorsunuz fakat film bittiğinde insanın yüzünde halinden memnun bir gülümseme oluşuyor. Yani benim öyle oldu :) 
 Birde film müziklerimiz var. Unutmayalım onları da hemen şuraya, şuracığa ekleyelim. Filmin en beğendiğim şarkısıydı.



 Başrol oyuncumuz Sonam Kapoor' un bir çok filmini izledim. Burada da güzel oyunculuk sergilemiş. Bu kadını seviyorum. Filmimizin göz dolduran prensini (Fawad Khan) ilk defa izlememe rağmen oyunculuğunu beğendim. Çocuğumuza başka filmlerde de rastlarız umarım.
 Sonuç olarak romantik komedi seviyorsanız ve yüzünüzde küçük tebessümcükler istiyorsanız bence tam sizlik :)

11 yorum:

  1. Süpper bir şeye benziyor, haftasonu izleyeceğim İnşallah =)

    YanıtlaSil
  2. İyi seyirler o vakit, inşallah beğenirsin :)

    YanıtlaSil
  3. izlerim de yazarım da oleeey :))) ya 3 idiots izledin di miii :)

    YanıtlaSil
  4. yorumunu bekliyorum o zaman :) tabi ki izledimm :)

    YanıtlaSil
  5. Merhabaa temana bayıldım. Hint filmleri çoook uzun ama yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm :) Evet normal filmlere göre uzun. İzlemek istersen sana bir tavsiye vereyim. şarkılarını atla 15 dk kısalır :) Ama şarkılar da güzel şimdiii

      Sil
    2. Zaten izlerken ilk kısımlardan sonra danslsri şarkiları atla atla atla atlaaa yapiyom kiii :))

      Sil
  6. çok tatlıııııı ben de baştan sona gülümsedim. yazarım zaten ilk seçkideeee :) güzel film olunca söle bana taam mııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep çok hızlısın :) Söylerim tabiki :)

      Sil
  7. teşekkür ederim bende blogunuzu ziyaret edicem inşallah, sevgilerle :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...