15 Aralık 2014 Pazartesi

KİM BU DAĞIN SAHİBİ?


- Sembile dağının sahibi mi ölmüş?
   -Nasıl yani Sembile Dağının sahibi mi varmış?
- Varmış ya tapusu adama aitmiş.
   -Koskoca dağı mı tapulamış? O.o

  Bu konuşmalar gerçektir sayın okurlar. Ben de çok şaşırdım bugün. Konuşanlardan biri de bendim hatta. Bir insanoğlu hangi akla hizmet bir dağ alır yahu. Eksen ekilmez biçsen biçilmez. Arsa değil tarla değil. Ucuza filan mı denk geldi nedir :D Hani bir atasözü var ya "Bakarsan bağ, bakmazsan dağ olur" diye.  Dağ sahipleri toprağı işleseler de dağ, işlemeseler de. Dağ sahibi olmak zor işmiş vesselam.

   Hayal edin Sembile Dağı' nın sahibi bir yakınınız olsun ve vefat etsin size miras olarak koskoca dağ düşüyor, düşünün. Mirasçılar paylaşırken; 

A mirasçısı: Dağın eteklerini ben istiyorum avukat bey, dizlerim ağrır şimdi zirveye çıkamam ben.
 Avukat: Peki rızası olmayan var mı? yok mu? sizin o halde.
B mirasçısı: Zirvesini de ben alayım madem avukat bey, oradan şehrin manzarası güzel olur.

  Sanki gökdelen paylaşılıyor. Dağ bu ya hani koskoca kaya parçası. Sembile Dağı'nın mirasçıları dağı nasıl paylaştı acaba?

 Ya da dedenizin bir dağı var mesela ne havanız olur bir düşünün :)
   -Bak Ekrem şuradaki dağ var ya o bizim işte. Bak en çok kar bizimkine yağmış, en güzeli dedemin dağı.Her yerden görünüyor biliyor musun?
  Bu konuşmalar size komik geliyor tabi. Dedenizin dağı yok da ondan :D

   Bu insanoğlunun işine akıl sır ermez a dostlar. Ben bunu bilir bunu söylerim. Zaten insanoğlu olarak, elimizi her attığımıza sahip olmak istiyoruz. Bu hırsımızı, açlığımızı biraz olsun bırakılım da bari dağlar rahat nefes alsın. Ama dağın sahibi nedir ya, dağın sahibi olmak nedir!

17 yorum:

  1. Bak en çok kar bizimkine yağmış :)) Çok güldüm galiba bizim de dağımız yok, çünkü komik geldi, ben de hayretlerimi gönderiyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Komik bir durum gerçekten ama yaşanıyor işte :))

      Sil
  2. Palandöken benim dedemin olsaydı ya da Uludağ. Dağ dediğin karlı olcak dağ turizmi. İyi iş,karlı iş :D Okurken güldüm çok. Şimdi Sembile Dağına çıkıslar ücretli mi? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işi hemen de ticarete dökmüşsün ya :D Kendin gidemiyorsun dağa turlar düzenleniyor. Yani belli bir ücreti var :)

      Sil
    2. Ben tabisi işi biliyom köşeyi döndüm demek öyle olsaa :)) Mimledim seni :))

      Sil
    3. Ticaret kafası varmış sizde de haberim yokmuş :D İkinci mimim çok mutlu oluyoz böyle lalalalaa :D

      Sil
    4. Mim sevdin hee :) aksam bi daha mimlicem seni bıkcaksiiiiiiin :))

      Sil
    5. Gönder gelsin Öz :) Hem Bıkılıyor mu öyle :D

      Sil
  3. Merhabalar...
    Sizi blog tanıtım etkinliğinden takibe aldım
    Bende sizi sayfama beklerim :)
    Hoşkalın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Bende blogunuzu ziyaret edicem inşallah :)

      Sil
  4. Mrhaba :) Blog keşif etkinliğinden geldim ve sizi takibe aldım banada beklerim :)
    http://suslusirine.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabaa :) Bende blogunuzu ziyaret ederim inşallah, bloguma da sık sık beklerim :)

      Sil
  5. Merhaba ,sevdicann blog keşif etkinliğinden blogunuzu takibe aldım.
    Benim blogumda da daha önce başlatmış olduğum blog takip etkinliğim var herkesi beklerim.

    http://www.sosyalmedyakafe.com/2014/10/bloglar-dayanismasi-blog-takip-etkinligi.html

    Etkinliğimi blogunuzda yayınlayarak daha çok kişiye ulaşmamıza destek verirseniz sevinirim.

    iyi günler diliyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim ben de blogunuz takibe aldım, etkinliğinizi duyururum inşallah, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  7. Bayıldım konuya ve anlatım biçimine =D İşte para harcayacak şey bulamayınca neler yapıyorlar. yakında komşu galaksilerden gezegen kiralayacaklar heralde =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) insanda para bol olunca gezegen de kiralanır tabi :D

      Sil
  8. Dağın sahibi olmak. :) Güldüm gece gece ve de acı acı...
    Tesadüfen yolum düştü bloguna. Takibe aldım. Seni de beklerim. Sevgilerimle... :)
    http://mimiklibocek.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...