20 Nisan 2016 Çarşamba

İmera

Karadeniz müziklerini herkes sever sanırım. Hatta bir çok şarkıyı ezbere biliriz . Ne kadar cover yapılırsa yapılsın eskiden yeniye heme hemen birçoğunu  bir güzel dinleriz. Benim edindiğim izlenim bu en azından.

Ben uzun zaman önce bir Karadenizli  arkadaşım sayesinde bir grup keşfetmiştim. İlk dinlediğim zaman grubun şarkılarını kulak ardı edip pek beğenmedim açıkçası. Sonradan bir kaç defa daha denk gelince baktım çok güzel sözleri varmış.Müzikleri de bir harika. Dinlemeye başlayınca bağımlısı oldum. Şimdi sürekli onları dinliyorum.

Bu kadar övdüğüm grubun adı İMERA  Bir çoğunuz biliyorsunuzdur belki.Mustafa Ceceli' nin "Emri Olur" şarkısından sonra daha da ünlendiler. Ben  bilmeyenler için ben şarkılarını buraya bırakayım da sizin de hoşunuza giderse dinlersiniz demi ama  :))

Emri olur

İmera Fera (Gün Işığım)

Yan İstanbul

Günahın Yazılmayi

Not: İmera Rum'ca da "Gün" demekmiş. Grubun İmera adında bir de kedileri varmış.Sevimli bir grup  vesselam:))

3 yorum:

  1. Sen ne diyorsun dinlenmez mi hiç :) Hele emrin olur un hikayesi var ya beni bitiriyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de dinlemeli, dinletmeli :)Emri olur'un hikayesi de çok güzel gerçekten. Ben tee yıllar önce Mustafa Cihat'tan dinlerdim. Ceceli'den dinleyemiyorum şimdi.

      Sil
  2. Ben de blogunuzu ziyaret edeceğim teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...